Her på siden vil du kunne få svar på de fleste spørgsmål. Er dit svar ikke her, er du velkommen til at kontakte os her, så vil vi svare dig hurtigst muligt.

SKAL JEG ABSOLUT OPRETTE EN KONTO?

Nej, du behøver ikke en konto for at handle hos FALCONESS.
Men hvis du opretter en konto, slipper du for at skulle angive alle dine oplysninger, hver gang du handler hos os.

Du kan også se dine tidligere ordrer og spore dine aktuelle ordrer.

HAR I EN STØRRELSESGUIDE?

Ja, vi ønsker ikke at levere produkter, der ikke passer.
Se vores størrelsesvejledning, som du finder på produktsiden. Den indeholder alle de nødvendige oplysninger, så du får tøj, der passer dig perfekt.

KAN JEG FÅ FLERE OPLYSNINGER OM PRODUKTERNE?

Vi forsøger at offentliggøre så mange nyttige oplysninger som muligt om alle vores produkter for at hjælpe dig med at købe det, der passer bedst til dig.
Produktsiden for hver vare indeholder oplysninger om størrelse, en kort og en lang beskrivelse, en materialebeskrivelse, billeder og en produktfilm og andre relevante film, hvor f.eks. materialet beskrives nærmere.

Hvis du har flere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvor vi vil gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål så hurtigt og så fyldestgørende som muligt.

JEG HAR AFGIVET EN ORDRE. KAN JEG ANNULLERE ELLER ÆNDRE DEN?

Når din ordre er blevet bekræftet, kan du ikke ændre den før afsendelse.

Du kan annullere den, men det skal ske hurtigt.

Ring til os med det samme. Vi vil så gøre vores bedste for at annullere ordren.

Vi kan imidlertid ikke love, at de vil kunne annullere leveringen, hvis du allerede har modtaget en e-mailbekræftelse om, at dine varer er afsendt.

Du kan finde flere oplysninger om annullering af ordrer i vores returneringspolitik.

Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, skal du returnere varerne til os.

Returseddel og returfragt label kan hentes her: https://return.shipmondo.com/falconess 

HVORDAN ÆNDRER JEG MIN ADRESSE?

Hvis du allerede har en konto, kan du ændre din adresse ved at logge på Min konto. Her skal du ganske enkelt vælge “Rediger adresse”.

JEG FÅR IKKE TILSENDT JERES NYHEDSBREV

Hvis du ikke får tilsendt vores nyhedsbrev, risikerer du at gå glip af mange spændende nyheder.

Den mest almindelige årsag til dette problem er, at dit e-mailprogram markerer e-mails fra os som spam og placerer dem i din mappe med spam. Det kan du undgå ved at føje nyhedsbrev@falconess.dk til din e-mailadressebog. Dermed skulle du kunne modtage vores e-mails helt uden problemer. Hvis du allerede har kontrolleret dette og stadig ikke modtager nyhedsbrevet, skal du kontrollere, at du indtastede den rigtige e-mailadresse, da du tilmeldte dig. Log på Min konto, eller kontakt kundeservice. Vi vil gøre vores bedste for at løse problemet for dig.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her.

JEG HAR PROBLEMER MED INDKØBSKURVEN

Hvis varer forsvinder fra indkøbskurven, kan det skyldes, at du bruger knappen Tilbage i internetbrowseren i stedet for at klikke på et af linkene “Fortsæt med at handle …” på siden med indkøbskurven.

Hvis du stadig har problemer, kan du prøve at slette cookierne på computeren. Det gøres normalt ved at vælge “Funktioner” i internetbrowseren og slette browserdataene.